عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399
بازدید : 158
نویسنده : adli

اگر شما خانمی سبزه هستید و برای زیبا و کامل شدن استایل خود از شال استفاده می کنید باید این موضوع را بدانید که رنگ شال انتخابی‌تان باید بارنگ پوست تیره شما تناسب داشته باشد، این تناسب موجب افزایش دوچندان زیبایی صورت شما می‌شود و به چهره‌ی شما جذابیت و جلوه‌ی بیشتری می‌بخشد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1399
بازدید : 123
نویسنده : adli

کولرگازی 18000 اجنرال امروزه محبوب‌ترین و رایج‌ترین تجهیزات تهویه مطبوع هستند که در تهیه انواع سرمایش (و گاهی اوقات با گرمایش) در محیط‌های مختلف مسکونی، اداری و ... از آن استفاده می‌شود.

چرا کولر گازی و اسپلیت قاچاق نخریم؟

با وجود تبلیغاتی که برخی فروشندگان سودجو برای تهیه و فروش تهویه مطبوع گاز بانه و اسپلیت و قاچاق بدون ضمانت معتبر انجام داده‌اند اما با قیمت ارزان‌تر!! (به خصوص مارک‌های جنرال، جنرال کیت و غیره)، خرید این سیستم‌های تهویه مطبوع مطمئناً مشکلات زیر را ایجاد می‌کند:

- درج برچسب‌های تقلبی روی دستگاه‌های تهویه مطبوع قاچاق با همان اندازه اما با ظرفیت پایین، برای فروش در ظرفیت‌های بالاتر (گاهی اوقات برچسب ظرفیت 24000 دستگاه تهویه مطبوع در 18000 تهویه مطبوع و 12000 در 9000 تهویه هوا نصب می‌شود).



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1399
بازدید : 212
نویسنده : adli

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین اخبار سینمای ایران و جهان را در اینجا بیابید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین وبلاگ فیلم و سریال و آدرس movie-western.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com